نت و تبلچر آهنگ بهت قول میدم
تاریخ : چهار شنبه 24 آبان 1396
نویسنده : مهدی

نت و تبلچر آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه

نت آهنگ بهت قول میدم

دانلود نت و تبلچر بهت قول میدم سخت نیست

 

دانلود نت و تبلچر بهت قول میدم با فرمت pdf

دانلود نت و تبلچر بهت قول میدم برای گیتار پرو

دانلود نت و تبلچر بهت قول میدم به صورت عکس

دانلود آکورد آهنگ بهت قول میدم

نمایش نت

نت و تبلچر آهنگ بهت قول میدم

 

 

دانلود آهنگ

پخش آهنگ

پخش‌کننده صوت

 

 

محسن یگانه

خودت می خوای بری خاطره شی اما دلت می سوزه
تظاهر می کنی عاشقمی این بازی هر روزه
نترس آدم دم رفتن همش دلشوره می گیره
دو روز بگذره این دلشوره ها از خاطرت میره
بهت قول میدم سخت نیست لا اقل برای تو
راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیشکس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
بهت قول میدم سخت نیست لا اقل برای تو
راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیشکس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو
از عشق هرچیزی که میشناسمو از من گرفتی تو
تو باقی مونده ی احسامو از من گرفتی و
می خوای من باشی و یادت بره مایی وجود داره
خودت آماده ی رفتنی و ترست نمی زاره
اصلا نترس راحت برو بی من
هیشکی به جز تو منو یادش نیست
فک کردی کی از من خبر داره
راحت برو هیشکی حواسش نیست
بهت قول میدم سخت نیست لا اقل برای تو
راحت باش دورم از تو و دنیای تو
راحت باش هیشکس نمیاد جای تو
دلشوره دارم من واسه فردای تو

 

فیلم اجرا



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/